Doporučujeme při objednávce vybrat dopravce PPL nebo Česká Pošta, kvůli uzavření některých obchodů - poboček Zásilkovny, dle nařízení vlády ČR.
Zásilky denně odesíláme - PUDI.cz.
Často kladené otázky

1 - Doba doručení?

Produkty skladem odesíláme co nejdříve od přijetí objednávky. Doba dodání je od 1-3 pracovních dnů v závislosti na zvoleném dopravci.


2 - Způsob platby?

Platba při převzetí: platíte při převzetí zásilky Platba předem: platíte na náš účet, po přijetí částky zásilku odešleme


3 - Doručení zdarma?

Při objednávce nad 999 Kč je doručení zdarma - platí pro dopravce Česká Pošta a Zásilkovna. Při objednávce nad 2 500 Kč je doručení zdarma - platí pro dopravce PPL


4 - Produkt není skladem?

Nezoufejte, produkty pravidelně naskladňujeme. Pokud chcete být informováni o dostupnosti produktu, stačí, když vyplníte svůj e-mail na stránce produktu. Jakmile bude produkt skladem, obdržíte od nás e-mail a budete moci produkt objednat. Informuj mě o dostupnosti


5 - Vrácení zboží?

Nejste spokojeni s obdrženým produktem nebo nesplňuje Vaše očekávání? Do 14 dnů od převzetí zásilky máte možnost zboží vrátit. Před vrácením zboží nás, prosím, kontaktujte - skrze email info@pudi.cz. Vrácené zboží zasílejte zpět na adresu: Lucie Šauerová, Slévárenská 605, 541 01 Trutnov


6 - Produkt na přání?

Máte zájem o nějaký konkrétní produkt, který však není v naší nabídce. Například, mám zájem o plyšáka Toy Story - Buzz. Vaše přání nám, prosím, zašlete na náš email: info@pudi.cz.


7 - Množstevní sleva?

Napište nám na náš email: info@pudi.cz, kolik kusů daného produktu si přejete a my se pokusíme vyjít Vám vstříc. Množstevní slevy jsou možné při kusu minimálně 5 kusů.


8 - Nedaří se Vám objednat?

Nevíte si rady s objednávkou? Pošlete nám na náš email info@pudi.cz odkazy nebo názvy produktů, o které máte zájem. Připište Vaše iniciály a způsob doručení: V případě doručení Českou Poštou nebo PPL napište celou svou adresu. V případě doručení skrze Zásilkovny napište pobočku Zásilkovny, kam máme zásilku doručit. Během objednávky došlo k chybě? Kontaktujte nás skrze info@pudi.cz, napište nám, k jaké došlo chybě.


9 - Doručujete na Slovensko?

Ano, doručujeme i na Slovensko. Detaily ohledně doručení na Slovensko najdete na stránce doručení.